BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5 Mei 2011

oh TidaaaaKkkk!!!



Salam smua…pew kabor ari nie???...
Dup dap dup dap jntungku…mna x nyew..sok kputusan pemohonan ipta kuar…waaaa…takotnya…dpt ka aku smbung bljr kt ipta??….tensyen!!pening!!sakit kpala!!..darah tinggi!!>eh2…drah tinggi mne ada…memikir dpt ke tdak akuw nie…huhuw…klu dpt,aLhamdulillah…klu x dpt>bkn rezeki akuw la….
Grrrr…’’Ya Allah bg la hambamu ini peluang’’ ….
Hrmm..sabor jew la…kita bakor je esOk…haha
Korang yg tgah tnggu jwpn tu pn mst duk x enak..mkn x sdap…mndi x knyang kn????..haha(lawak la sgt)…ada ku kesah….ape yg pntinG???sabor jew la….:)),.pew pon teman ucapkan GooD luck pd smuA…
K bubye..>>salam


DapaT kew aKu paKai menDe nie????hmm


                                              Aku NaK jd Apew Lpas nIe???

BeraNgan jew Tau!!

4 Mei 2011

SaYa SayaNg Mak SaYa!!

AssaLamuaLaikum semua..Hope ari nIe sihaT yew….Boring niE..x Tawu Nak wat Paper so updAte blog jew lah….
          Hmmm….np ntah tetiBa raSa sediH daN menyesaL sejaK nontOn cerita ‘’aMpunkan aku mak kt TV9 tadi’’…korang da tgok x???rugi x tgok….hmm..sgt sedih dan menyentuh perasaAn…betaPa beSar haraPan seoRang ibu terhadap aNaknya….buKan harta yg diminta…CUma segenggaM kejaYaan shj….ibunya snggoP bergaDai nyawa,bersusah payah menCari rezeki utK anaknya belajar….diaLah ibu diaLah ayah….
Tapi,apa yang dye dpt???x dpt papew…hnya tuhan saja yg twu perasaan si ibu itu….si anak sudah lupa akan jnjinya terhdp ibunya….alpa dgn dunianya…sanggup gadai maruah diri demi harta…dya lupa tntg pengorban ibunya…Lupa pada jnjinya yg dya akn belajar bersungguh2 utk mngubah nasib  mereka yang sebelum nie hidop dlm kesusahan…
Bila perkara Buruk menimpa diri bru si anak nk menyesal…bru nk Mintak maaf itu ini…menangis air mata darah….tapi si ibu tetap memafkan anaknya...ohh betapa mulianya hati seorang ibu…walau sebesar mna pon kesalahan anaknya dya tetap boley terima…tersentuhnya akuw..:(…adakah aku ank yang baik??...adakah aku sudah bahagiakn ibuku??adakah aku jd ank yg solehah??ermmm…L
Hmmm..Mama…andai nurul ada bt salah kt mama,maafkn nurul ma…nurul slalu sakitkan hati mama…
Merungut itu ini…merajuk x tentu hala..melenting sana sini(kadang2 jew..tp suara still slow)…ampunkan nurul mama….:(
Sedang ku meNaip niE tetiBa teriNgat lak Lirik Lagu Buatmu ibU dari KumpulaN aeMan…so NuruL tiNggaLkan koRang deNgan Lagu Buatmu iBu..korang LayaNlah….:(
                            
                               
                            BuaTmu iBu(aeMan)
Ibu bergenang air mataku
Terbayang wajahmu yang redup sayu
Kudusnya kasih yang engkau hamparkan
Bagaikan laut yang tak bertepian

Biarpun kepahitan telah engkau rasakan
Tak pula kau merasa jemu
Mengasuh dan mendidik kami semua anakmu
Dari kecil hingga dewasa

Hidupmu kau korbankan
Biarpun dirimu yang telah terkorban
Tak dapat kubalasi akan semua ini
Semoga Tuhan memberkati kehidupanmu ibu

Ibu kau ampunilah dosaku
Andainya pernah menghiris hatimu
Restumu yang amatlah aku harapkan
Kerana disitu letak syurgaku

Tabahnya melayani kenakalan anakmu
Mengajarku erti kesabaran
Kau bagai pelita di kala aku kegelapan
Menyuluh jalan kehidupan

Kasihanilah Tuhan ibu yang telah melahirkan diriku
Bagaikan kasih ibu sewaktu kecilku
Moga bahgia ibu di dunia dan di akhirat sana...

Kasih sayangmu sungguh bernilai
Itulah harta yang engkau berikan
Ibu... dengarlah rintih hatiku untukmu ibu


3 Mei 2011

sUaTu PetANg...

AssALamuaLaikum.....sLmt ptnG....bOsaN lAk dOk sowaNg2 nieyh.....KoRang pew kAbo??..hoPe shaT la yew......NurUl ase nAk KoNgsi GmbAr2 NuruL lah....okeyh...SelaMat MenoNton...~aCece....bYe!!

PiNkpaNter_chuMots!!

Aku BuDak cHumOts!!

I LoVe U !!

SaYa suKa PiNk!!
                                                                        

2 Mei 2011

EmbuN HidaYah...

saLam..Hai..jOm LayaN laGu kt BloG nie....grrrr..LayaNn!!..


Setitis embunan yang jernih
Di hujung dedaunan bersih
Kemilau warnanya bagaikan
Permata disuluh cahaya

Dinginnya menyentuh di jiwa
Menyingkap jendela hati
Itulah setitis hidayah
Membasahi gersang di jiwa

Nurnya bagaikan sinar mentari di hening pagi
Lembut dan dinginnya menusuk ke sanubari
Ia seumpama lentera di kamar diri
Terungkai segala kusut tertegak kebenaran

Tanpa mengira bangsa warna dan rupa
Tertebar petunjuk ke seluruh buana
Islamlah manusia walau di mana jua
Di timur barat selatan dan utara

Hitam putih dan kuning Islam bersaudara
Yang menyatukan semua hanya embun hidayah
Damai seluruh dunia Aman alam semesta
Embun hidayah anugerah ALLAH

Hidayah hak milik Tuhan
Kurnia tiada tara
Meniti menerusi lidah RasululLah
Zaman terus beralih
Musim terus berubah
Embun hidayah akan terus melimpah
Embun hidayah anugerah ALLAH...

1 Mei 2011

ZaMaN kAnAk-KaNaK ku...^__^

hye anDa2 sume....hope sihat Yer AriE niE...aCt sy NaK KonGsi SerBa seDikiT
GambAr sAye mse teChik2 dlu...ahahks..zAmaN keGemilanGan....hoho..
Okey Lorh...enJoy la Pic sy nIe oKeyh.....Bubye..

                                                    
  ~AkU KaKi PosiNg~
UmO bPe nTah La tiMe niE...

MonyoK ckIt...

wiTh mY BrothEr..~

shaYer Kata Phuuu2x....hehe!


                                                                         tiMe BaBy....aww